piątek, 13 maja 2016

Wazon na kwiaty ze słoika DIY!

Jaki piękny i cudowny mamy dziś dzień nieprawdaż? słońce świeci,pachnie pięknie bez,ćwierkają ptaki,leżymy sobie na hamaku,popijając zimnym sokiem.Co więcej chcieć do szczęścia? gdy leżałam sobie na hamaku zapach kwiatów bzu był wprost przepiękny,pomyślałam że dlaczego by nie przenieść troche tego zapachu do domu,nagle pojawił się mały problem,nie miałam żadnego wazonu aby włożyć kwiaty.Jedyne co miałam do dyspozycji to zwykły słoik,ale chwila chwila...dlaczego by nie przerobić tego słoika na coś co będzie ozdabiało mój pokój?
 I tak oto zrodził się pomysł na wazon ze słoika DIY-zrób to sam!






KROK 1.

Najpierw malujemy farbą lub lakierem do paznokci, miejsce na dekielek lub jeśli kto woli,cały słoik czekamy aż wyschnie


  

KROK 2.

Gdy lakier do paznokci lub farba wyschnie do góry słoika przywiązujemy sznurek,tasiemke,koronke co kto woli :)



KROK 3.

Na słoiku malujemy lub naklejamy dowolny wzór,można też namalować wzór lakierem ale to dla odważnych :)

i gotowe!


do słoika możemy włożyć też muszle,świeczke lub inne ozdoby :)

koronką możemy ozdabiać wedle uznania 






Myślę że słoiczek sie spodobał :) 


1 komentarz:

  1. Jestes bardzo kreatywna! Teraz tak pięknie na dworze, że nawet nie wypada nie przynieść trochę natury do domu i pocieszyć nią oko, gdy będzie padało.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń