piątek, 15 kwietnia 2016

10 najlepszych horrorów-Dlaczego lubimy się bać?

Tak tak,do halloween jeszcze dużo czasu więc pewnie myślicie dlaczego na blogu o stylizacjach pojawiła się lista horrorów? :) otóż jestem ich wielką fanką,zdziwnieni? tak może i po mnie i po tym blogu tego nie widać ale tak naprawde jest to mój ulubiony gatunek filmowy.Właściwie sama zadaje sobie pytanie,dlaczego tak bardzo je lubie,hm... w moim życiu jest już chyba i tak za dużo stresu więc pewnie nie potrzebnie faszeruje sie dodatkowym strachem.Nie wiem czy tylko mnie,czy was także ''ciągnie'' do filmów z gatunku horror czy thriller,wiele osób lubi tego typu filmy.Dlaczego lubimy się bać ,mimo iż strach to uczucie,którego zazwyczaj unikamy?

Dlaczego lubimy się bać?

Gdy oglądamy horror czy thriller odczuwamy taką jakby ''przyjemność ze strachu'' mysle że jest to mieszanie strachu i radości.Pozwalamy sobie na przeżywanie dreszczyku emocji wirtualnego niebezpieczeństwa będać cały czas świadomym że siedzimy bezpiecznie na fotelu :)

Niektórzy po obejrzeniu horrorów mogą iść bezpiecznie spać,a drudzy nie mogą pozbyć się dręczących myśli.Ja należe do tych drugich osób :) a wy?

Więc jeśli chcecie bezpiecznie dziś spać i boicie się horrorów to lepiej nie oglądajcie filmów które wam na dzisiaj przygotowałam.Nie lubie horrorów w którym jest dużo krwi,typu ''Piła'' dlatego u mnie takich nie znajdziecie :)






Niestety nie mam za wiele czasu na oglądanie horrorów,więc dodałam do listy tylko te co pamiętam że oglądałam,nie pisałam już o laleczce chucky czy egzorcyzmach emily rose  bo dla mnie te horrory były poprostu denne :) napisałam więc od najlepszego do najgorszego z tych co oglądałam,kto wie może niedługo ta lista się zmieni?

jutro dodam notke o stylizacjach ze spódnicami więc bądźcie czujni...





3 komentarze:

  1. Ja jakoś zbytnio nie przepadam za horrorami :D
    Ale kto co woli :)
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/04/ootd-na-dzis-wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei nie oglądam horrorów, bo w dzień uważam to za bezsens, a wieczorem mam stracha ;)Moja logika... ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię horrorów. Jakoś mi nie przypadły do gustu. Może i dlatego że oglądałam jakieś na niskim poziomie. Ale wsumie, Anabelle też oglądałam. Ja tam lubię fantasy XD Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    freenagers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń