poniedziałek, 25 kwietnia 2016

buty sportowe modne w tym sezonie-Które passé?

Już nie mogłam się doczekać kiedy napisze kolejny post jakiś tydzień temu zaplanowałam sobie o dodaniu notki o butach,czemu o butach hm...sama nie wiem poprostu pomyślałam że to będzie dobry temat na wpis.W dzisiejszych czasach nie chodzi o to aby buty były dobre jakości,aby były mocne,i posłużyły nam na długo,teraz bardziej chodzi o WYGLĄD czy naprawde słusznie jest podążać ślepo za modowymi trendami nawet jeśli nam się nie podobają? no bo przecież chodzi tu o satysfakcje z tego co się ma,a nie mieć coś bo to jest modne i tyle,a tak naprawde nam się to nie podoba.Szczerze mnie również nieraz kusi kupić sobie coś co jest modne ale mi się nie podoba,naszczęście szybko odpędzam te myśli,z myślą że niedługo to co kupiłam pójdzie do lamusa.Ja staram się być modnie ubrana ale nie podążam ślepo za modą zawsze dodam coś od siebie nawet jeśli wyszło to z mody z 10 lat temu.Ważne jest to,aby w swoich ubraniu czuć się dobrze :) 

Tak wogóle to jestem strasznie na was zawiedziona,pod postami jest mało komenatrzy i wyświetleń,nie mam motywacji na pisanie postów nie wiem co zrobie jak tak dalej pójdzie :(




No właśnie rozgadałam się o ubraniach a miało być o butach,przedstawiam wam buty modne w tym sezonie,wypowiem się na temat tych,które do mnie do końca nie przemawiają  (brzydkich) no i ładnych według mnie też.Chociaż przeglądając internet w poszukiwaniu tych butów już wiedziałam że za wiele mi się nie spodoba.

Odrazu podkreślam  że jest to moje i tylko moje zdanie,z którym wy nie musicie się zgadzać :) możecie wypowiedzieć się w komentarzu co myślicie o nich.




1.Air Maxy

Zapewne wszystkim znane popularne Air maxy,powiem tyle że napewno odpychająca w nich jest cena ok 300-500 zł jak dla mnie to bez sens wydawać tyle pieniędzy na buty.Ari maxy oczywiście zależy jakie.Większość tych butów jakie widziałam nie podobały mi się ale np nike black z białym znaczkiem,już tak.Wniosek jest taki że zależy czy trafią w twój gust,w mój nie koniecznie :)



2.Air force 

Podobne do ari maxów tylko że są wyższe no i nie mają typowego znaczka z boku,te buty nawet mi się podobają nie kupiłabym jednak białych gdyż nie chciało by mi się codziennie ich czyścić :) no i oczywiście cena...270-300 zł



3.Nike roshe run

Są to moje ulubione buty najbardziej podobają mi się black sail i zwykłe czarne :) niestety cena również niczego sobie 300-400zł chociaż można znaleść takie za 100 :)
Dodam jeszcze że są wykonane z siatki.



4.New Balance

Nie będe dużo mówić bo te buty poprostu mi się nie podobają,słyszałam że są jednak bardzo wygodne i że noga się w nich tak nie poci no że porprostu sam komfort.Jednak do mnie nie przemawiają :) cena 200-300zł



5.Adidas Superstar


Pewnie sami zauważyliście że te buty są popularne,wszyscy je mają ja troche zastanawiam się co tak przyciąga w tych butach,dla mnie są to najzwyklejsze białe buty z trzema czarnymi paskami po boku.Nie wiem więc czym niektórzy się w nich tak zachwycają ale każdy ma inny gust :)
cena 200-300 



6.Adidas stan smith

Niestety kolejne buty które mi się nie podobają nie będe dużo mówić poprostu nie podoba mi się ich krój :/ no wyglądają jakby im ktoś z boku dziurki cyrklem porobił.Cena 200-300 jak dla mnie nie są warte takiej ceny.


7.Adidas zx flux

Są podobne do adidasów superstar jednak te jakoś mi się podobają,kupiłabym na pewno :) cena 200-300




7.Nike huarache

Tak strasznie ciężko mnie zadowolić bo to są kolejne buty które są modne a mi się nie podobają,mianowicie najbardziej chyba mi się w nich nie podobają te spody...cena 300-400zł













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz