czwartek, 28 kwietnia 2016

14 thrillerów które warto obejrzeć

Przedstawiam wam kolejny post o moich polecanych filmach,wcześniej pisałam o horrorach które warto obejrzeć teraz kolej na mój drugi ulubiony gatunek filmowy,czyli thriller.Po obejrzeniu filmów z tego gatunku stwierdzam że niezwykle ciężko jest trafić na naprawde dobry film.No i również doszłam do wniosku że starsze thrillery są lepsze niż te nowsze,chociaż nie koniecznie.Niedługo mam zamiar zrobić posta o serialach,w przygotowaniu go pomoże mi moja siostra,gdy ja oglądam horrory i thrillery ona napawa się serialami.Mnie osobiście seriale nie kręcą,może i to dlatego że jeszcze żadnego nie oglądałam,kto wie może sama po przygotowaniu listy się do nich przekonam?











teraz jednak zapraszam do przeczytania filmów,które wam na dzisiaj przygotowałam







Zauważyłam że bardzo spodobał wam się mój post o cytatach dlatego postanowiłam aby pod każdym postem na koncu był jakiś fajny cytat :) tylko nie wiem co wy o tym myślicie no bo chyba nie do każdych postów będzie jakiś cytat pasował-no bo nie na temat.Dajcie koniecznie znać w komenatrzach


2 komentarze:

  1. Z chcęcią zobacze :) http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z wymienionych przez Ciebie pozycji jest mi już znanych - resztę chętnie nadrobię w wolnej chwili :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń