piątek, 8 kwietnia 2016

kolejna dawka stylizacji

Nie zawsze mam czas i pomysł na dodawanie wpisów najcześciej boje się że was nie zainteresują albo gdy jest moim zdaniem ciekawy to obawiam się że gdy dodam go za wcześnie to nie wzbudzi dużego zainetersowania.Naszczęście jednak te moje obawy nie zawsz się spełniają :) przyznam że już w mojej głowie przychodziły myśli na usunięcie bloga gdyż chyba nie ma to sensu,ale jakoś sie przed tym powstrzymałam i na chwile obecną nie mam zmaiaru go usuwać.Ponieważ blog o królikach miniaturkach       LINK DO MOJEGO BLOGA nie wzbudził zbyt dużego zainteresowania i uznałam że jest to bezsensu,więc go zawiesiłam.Ale to skusiło mnie do założenia nowego bloga,który zainetersuje większą ilość osób,bloga o wszystkim i o niczym. Narazie ten blog jak widzicie jest głównie o stylizacjach,ale zobaczycie że jak bardziej się postaracie i pomożecie mi w prowadzeniu bloga to nie będzie on tylko i wyłącznie o stylizacjach :).Nie będe zdradzać szczegółów....

Dobra dobra koniec gadania łapcie tu kilka stylizacji jakże wspaniałych ♥ GET INSPIRED



























Jakość RIP,przepraszam za to :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz