sobota, 2 kwietnia 2016

Sukineki na różne okazje

Przepraszam że wczoraj nie pisałam żadnych postów,ale byłam na osiemnastce,i pomyślałam że dodam dzisiaj notke o sukienkach.Nie wiem jak wy ale ja wole spódnice zamiast sukienek,bo można do niej dodawać różne bluzki i tworzyć ładną stylizacje,a sukienka jest cały czas taka sama i nic nie można w niej zmieniać.Nie zmienia to faktu że jednak to sukienki są częściej ubierane na różne okazje niż spódnice.A wy co wolicie,spódnice czy sukienki? :) zapraszam do komentowania

(żródło zdjęć google grafika)


GET INSPIRED!


































~Aleksandra



Niedługo dodam posta o moich sukienkowych stylizacjach więc bądźcie czujni :)

2 komentarze:

  1. Jeju cudo <3 Najbardziej urzekły mnie te miętowe cudo <3

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne sukienki! Masz dobry gust! :) Mnie się najbardziej spodobała ta w marynarskie paski ;)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń