sobota, 30 kwietnia 2016

Darmowe tapety na telefon

Dziś mam dobry humor i z tej okazji przygotowałam dla was darmowe tapety na telefon,może i nie są jakieś czaderskie,ale napewno są ORYGINALNE.Wczoraj ten blog dobił do 61 wyświetleń na dzień,dziękuje wam za to że poprostu jesteście ja jakoś motywujecie mnie do prowadzenia tego bloga.Dlatego...nie będe dalej zanudzać i myślę że tapety wam się spodobają :) 

Ponieważ nie dostałam odzewu w sprawie cytatów z postu o thrillerach,sama podjełam decyzje że nie będe umieszczać cytatów w każdych postach,tylko okazyjnie i do tematu.




1.



2.

3.






4.



5.




6.



7.







8.






2 komentarze:

  1. Cudowne w swojej prostocie. :) Nie są skomplikowane, ani przeładowane ilością szczegółów. Miło się na nie patrzy. :) Osobiście daję dużego plusa.
    Pozdrawiam:
    AsunaQ

    OdpowiedzUsuń