sobota, 23 kwietnia 2016

Koty,i jak ich tu nie kochać?

Koty-piękne cudowne i zwinne zwierzęta które podbiły nasze serca już około 2000r p.n.e. gdzie był pospolicie hodowany w Egicpie.Egipcjanie uważali kota za bóstwo za zabcie kota była kara śmierci,jeśli w jakimś domu zmarł kot,rodzina na znak żałoby goliła sobie brwi i przeżywała długo bolesny ubytek.Dzisiaj koty może i nie są czczone tak jak w Egipcie ale napewno są obdarzone wielką miłością i troską.Wiadomo nie od dziś że koty to również gwiazdy internetu,możemy znaleść mnóstwo filmików z śmiesznymi kocimi wybrykami,filmików z kotami jest napewno więcej niż z psami,wcale nie oznacza to jednak że psy są gorsze od kotów.Teraz przeanalizujemy sobie kilka teorii dotyczących tego że psy są lepsze od kotów,osobiście ja wole koty co nie oznacza że nie lubie psów bo sama mam takiego urwisa w domu ;)






1.Pies jest mądrzejszy -Nie moge się z tym zgodzić,faktycznie może i łatwiej przychodzi mu uczenie się różnych sztuczek ale to wcale nie oznacza że kota nie można niczego nauczyć.

2.Pies to najlepszy przyjaciel człowieka-A kot nie? jakoś się tak przyjeło że to pies jest najlepszym przyjacielem człowieka,ja jednak uważam że kot to również wspaniały przyjaciel,wszystko zależy czy człowiek również będzie dobrym przyjacielem dla kota

3.Pies potrafi się cieszyć na widok człowieka,kot nie-Koty tak jak i inne zwierzęta mają uczucia,tęsknią,odczuwają smutek,radość.Koty na widok swojego właściciela cieszą się napewno tak samo  jak psy,tylko poprostu w inny sposób :) np mój kotek biegnie do mnie,łasi się,miauczy,wchodzi na kolana.Nie wiem jak wy ale wole mieć spodnie w kociej sierści którą sie wyczepie,niż mieć ubrudzone spodnie w psich łapach które trzeba wyprać :)

4.Pies jest wierny,a kot jest fałszywy-Mój jakoś nie jest,nigdy nie spotkałam jeszcze fałszywego kota czy to źle że kot ma nastawienie do wszystkich ludzi pozytywne-daje się pogłaskać,łasi się.A pies odrazu obcego ugryzie? zresztą ludzie też są fałszywi :)

5.Pies zawsze stanie w twojej obronie-Kiedyś oglądałam film dokumentalny o zwierzętach i była tam historia właścicielki i jej kota,nagle do domu wkradł  się jadowity wąż,chciał zaatakować właścicielke lecz kot stanął w jej obronie i zaatakował węża.Trafił to szpitala naszczęście został uratowany :) chyba już nie musze dalej wyjaśniac...


Dlaczego koty są lepsze od psów (według mnie)

-Są zabawniejsze od psów
-Nie trzeba z nimi wychodzić na spacery 
-Koty mruczą
-Nie robią tyle hałasu co psy
-Nie ukrywajmy że koty lepiej pachną od psów ;)
-Grzecznie traktują swoich gości
-Nie potrzeba im jakiś super zabawek,wystarczy zwykły sznurek ;)



A to mój kocurek-Bonifacy :)















                                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz