wtorek, 7 czerwca 2016

Zawieszam bloga ;(

Wiem że czekaliście aż dodam nowego posta i napewno nie będziecie ucieszeni wiadomością  że zawieszam bloga,tak zawieszam dlaczego? powodów jest wiele ale poprostu nie mam ostatnio czasu.Być może blogowanie poprostu nie jest dla mnie,uznałam że moja praca idzie na marne skoro bloga czyta zaledwie kilka osób z którym zresztą z całego serca dziękuje :) nie mówie że zawieszam bloga na ZAWSZE  kto wie może kiedyś do niego wróce najwidoczniej blogowanie nie jest dla mnie.Wiem że narzekałam że blog ma coraz mniej wyświetleń ale to i tak dużo bo nie korzystałam z żadnych pomocy typu czytelnicy google + itp

jeszcze raz dziękuje za wszystko :)





3 komentarze:

  1. Niee! Wracaj już!!!
    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie nie...przed chwilką poznałam twojego bloga i chcę abyś wróciła, bedzię to możliwe? proszę jesteś najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń